۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۶۰۶۰۰۷

یادداشت | رژیم صهیونیستی؛ ترس از نابودی و تمسک به جنگ روانی

یادداشت | رژیم صهیونیستی؛ ترس از نابودی و تمسک به جنگ روانی
سران رژیم صهیونیستی درحالی حزب الله را تهدید به جنگ می کنند که فراموش کرده اند که در نبرد آینده به طور کامل نابود خواهند شد.
خبرگزاری رسا – گروه بین الملل: بازهم تهدید و جنگ روانی رژیم صهیونیستی علیه لبنان و حزب الله لبنان، این بار «تام بار» فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در گفت و گوی با روزنامه «معاریو» چاپ سرزمین های اشغالی ضمن آن که دولت لبنان را مسؤول تنش ها در مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی دانست، در این باره مدعی شد: از لحظه ای که حزب الله بخش جدایی ناپذیر از دولت لبنان گشت، دیگر میان دولت بیروت و این گروه نمی توان تمایزی قائل شد.
یادداشت | جنگ روانی رژیم صهیونیستی علیه حزب الله و لزوم هوشیاری ملت لبنان
وی در ادامه تهدید های خود افزود: تاسیسات زیربنایی لبنان بخشی از طرح و در دستور کار ارتش در جنگ آینده قرار خواهند داشت.وی با بزرگ نمایی از توان ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: جنگ آینده یک جنگ سرنوشت ساز و قدرت آتش افروزی آن بسیار گسترده تر از جنگ های پیشین خواهد بود.
«تام بار» با ادعای این که «با توان کاملا متفاوتی نسبت به جنگ دوم لبنان ظاهر خواهیم شد، چرا که ارتش ما از یک قدرت مرگبار برخوردار است، مدعی شد: ایمان کامل داریم که با موشک هایمان می توانیم، توان حزب الله را خنثی کنیم.
این اظهارات و تهدیدات مسؤولان و سران رژیم اشغالگر صهیونیستی ما را بر آن داشت که نکاتی را در این باره تقدیم خوانندگان گرامی کنیم:
1.    رژیم اشغالگر صهیونیستی در حالی لبنان و حزب الله را به نابودی کامل تهدید می کند که جهانیان بارها شاهد بودند که این رژیم حتی دو روز توان تحمل موشکل های جبهه مقاومت در نوار غزه را نداشتند و خیلی سریع مجبور به تسلیم شدند.
یادداشت | جنگ روانی رژیم صهیونیستی علیه حزب الله و لزوم هوشیاری ملت لبنان
2.    حجت الاسلام سید حسن نصرالله چندی پیش که به مناسبت سومین سالگرد شهادت سید مصطفی بدرالدین معروف به السید ذوالفقار از فرماندهان حزب الله سخن می گفت، بیان داشت: «من یک وعده قاطعانه می دهم که اگر نیروهای اسرائیلی بخواهند وارد خاک جنوب لبنان شوند، آن ها را مقابل دوربین های شبکه های تلویزیونی جهان نابود خواهیم کرد.»
این سخنان دبیر کل حزب الله لبنان مانند سایر سخنرانی های سید مقاومت خواب را از چشم های سران تل آویو ربوده است به طوری که به هر وسیله ای و برنامه های برای حفظ خود دست می زنند.
3.    آمریکا، رژیم صهیونیستی، کشورهای مرتجع عربی و برخی از هم‎پیمانان آنان با به خط کردن همه رسانه های خود یک جنگ روانی گسترده ای را علیه حزب الله لبنان و جبهه مقاومت آغاز کرده اند و درپی آن هستند که به جهانیان به ویژه ملت لبنان القا کنند که اگر می خواهید نابود نشوید و اسرائیل به شما حمله نکند، باید مقاومت را از بین ببرید و از موشک های مقاومت دست بکشید.
4.    جنگ در سوریه و پیروزی جبهه مقاومت در آن، باید مایه اطمینان قلب مردم منطقه و مسلمانان باشد زیرا همه به خوبی مشاهده کردند که آمریکا، اسرائیل و هم‎پیمانانشان نتوانستند با وجود استفاده از همه ظرفیت و قدرت خود، بر جبهه مقاومت پیروزی شوند و شکست سنگینی را متحمل شدند.
یادداشت | جنگ روانی رژیم صهیونیستی علیه حزب الله و لزوم هوشیاری ملت لبنان
5.    سید حسن نصرالله در یکی دیگر از سخنرانی های خود از پیشرفت قدرت جبهه مقاومت در زمینه نیروهای زمینی خبر می دهند و می گوید: «اسرائیل جرأت ندارد که وارد خاک جنوب لبنان شود. آنان نمی دانند در این کوه ها و در خاک جنوب لبنان چه چیزی مخفی شده است.»
6.    سید مقاومت برای توجیه افکار عمومی لبنان و بعید بودن احتمال جنگ به دلیل ترس رژیم صهیونیستی از قدرت بازدارندگی موشکی حزب ‌الله اطمینان خاطر داد و به شوخی اظهار داشت: «رسیدن دو موشک به شکل اشتباه از نوار غزه به تل آویو و موشک سوم به شمال آن، حالتی از دلهره و ترس را به وجود آورد؛ پس اگر هزاران موشک به یکباره شلیک شود، حال و روز آن‌ها چطور خواهد بود؟»
7.    آمریکا و رژیم صهیونیستی از حضور و قدرت حزب الله لبنان در دولت جدید این کشور به شدت نگران و هراسان است بنابراین به شیوه های مختلف اعتراض خود را نسبت به این موضوع نشان داده اند و حتی از گزینه تحریم علیه وزارتخانه های که حزب الله مسؤولیت آن را بر عهده دارند، دریغ نورزیده اند.
8.    طی چند ماه اخیر به شدت قیمت ها مواد اولیه و غذایی در لبنان افزایش یافته به طوری که مردم این کشور در معیشت خود دچار مشکل شده اند و علمای دین نیز بارها نسبت به مشکلات اقتصادی و فساد اداری اعتراض کرده اند. آمریکا و رژیم صهیونیستی که از عاملان اصلی چنین بحرانی های در لبنان هستند درپی فشار بر مردم و ایجاد نارضایتی و مقصر جلو داده حزب الله لبنان و سلاح مقاومت هستند.
یادداشت | جنگ روانی رژیم صهیونیستی علیه حزب الله و لزوم هوشیاری ملت لبنان
9.   «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد چندی پیش در همراهی با آمریکا و رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی بیان کرد: « من بار دیگر از حزب الله و دیگر گروه‌ها می‌خواهم تا بر اساس توافق طایف و قطعنامه ۱۵۵۹ از انجام هرگونه فعالیت نظامی در داخل و یا خارج از لبنان خودداری کنند. این حقیقت که حزب الله هنوز تسلیحاتی دارد که خارج از کنترل دولت لبنان و نگران کننده است. دولت لبنان باید از دستیابی حزب الله به سلاح جلوگیری کند. کشورهایی که روابط نزدیکی با حزب الله دارند -ایران-، این سازمان را تشویق کنند تا سلاح‌های خود را به زمین بگذارد و تبدیل به یک تشکیلات سیاسی فراگیر شود. »
دبیر کل سازمان ملل متحد در حالی چنین ادعای می کند که حزب الله لبنان با حضور در جنگ سوریه، نقش بسیار تاثیرگذاری در نابودی جریان تروریستی داعش که تهدید جهانی محسوب می شد، داشت و سلاح این حزب هیچ گاه بر خلاف منافع لبنان به کار گرفته نشده و مورد تایید ملت و حکومت این کشور است.
10.    هدف از بزرگ‌نمایی جنگ اسرائیل علیه لبنان، فشار بر دولت، ملت و مسؤولان این کشور و گرفتن امتیاز است و این در حالیست که لبنان با ارتش، ملت و مقاومت خود، قوی و قدرتمند است و دشمن هم نقاط ضعف بزرگ و مرگباری دارد.

یادداشت | جنگ روانی رژیم صهیونیستی علیه حزب الله و لزوم هوشیاری ملت لبنان
مردم منطقه به ویژه ملت لبنان باید به جبهه مقاومت و حزب الله لبنان اعتماد داشته باشند و با مشاهده جنایت های آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع عربی در منطقه اجازه مداخله در کشورهایشان را ندهند. جبهه مقاومت و حزب الله لبنان بارها اثبات کرده است که حامی مردم مظلوم و مستضعف جهان و همچنین مسلمانان و منافع آنان هستند بنابراین نباید به کسی اجازه دهند که علیه آنان عملیات روانی انجام دهند زیرا آنان بیش از گذشته قدرتمند هستند.
 
نویسنده: حجت الاسلام عارف ابراهیمی
ارسال نظرات